Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Apr 2024 15:41:34 +0300

Tere!

Põlva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/04178 
aadressile Põlva maakond, Põlva vald, Partsi küla, Paruni, Põlva maakond, 
Põlva vald, Partsi küla, Paruni (Üksikelamu, Biopuhasti+imbväljak) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastust: elamu ümberehitus ja 
laiendamine. Transpordiamet: ümberehitatav elamu asub riigimaantee 
kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26960185>  (menetlus nr: 
418722), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põlva Vallavalitsus) või menetleja (REMIDA AASAMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister